GTA V – GPU & CPU & Quality scaling test

aprilie 22 16:18 2015

GPU – 4K

 
1-4k

2-4K

 
Toate ca toate dar pe noi ne intereseaza rezultatele si modul in care jocul scaleaza cu diverse setari, placi video si procesoare. Asa ca haideti sa vedem mai intai cum s-a descurcat platforma noastra in 4K. Inainte sa analizam rezultatele trebuie sa va spun ca noi am setat totul la maxim, ceea ce putini utilizatori vor face. Nu are nici un rost sa setezi MSAA 8x in 4K de exemplu, rezultate mult mai bune putand fi obtinute cu MSAA 4x si TXAA activat, pentru placile video Nvidia, de exemplu.

Cu absolut toate setarile la maxim ne dam seama ca avem de-a face cu un monstru de joc, care ar avea nevoie de SLI de Titan X pentru a rula fara probleme. Cel mai mare impact il are MSAA-ul, asa cum era de asteptat, dar si setarile Advanced mananca serios din performanta. Cert este ca fara acestea si cu MSAA 2x jocul ruleaza fluid atat pe GTX 980 cat si pe Titan X si pe SLI-ul de GTX 980. 4K cu 60 de cadre pe secunda si un minim pe alocuri de (aproape) 30 fps nu este o poveste – in cazul TitanX-ului este o realitate!

 
3-4K

4-4K
 
In cazul in care va intrebati de ce SLI-ul are performante putin mai slabe in anumite situatii, acest fapt se datoreaza cantitatii uriase de memorie VRAM cu care este dotata TitanX (cantiatea utilizata de joc se dubleaza in cazul unei configuratii multicard, iar pentru setarea maxima de exemplu jocul ocupa 7GB in cazul TitanX-ului, respectiv 13GB in cazul SLI-ului de GTX 980).

 
GTAV4K1

GTAV4K2

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

  Article "tagged" as:
  Categories: