Softurile din call centere vă pot detecta starea de spirit

mai 21 18:55 2014

Stire IT din Stiinta si Tehnologie: Softurile din call centere vă pot detecta starea de spirit

Vorbesc cu cineva la telefon, dar el nu e singurul care mă ascultă. În timp ce vorbesc, un program de calculator îmi analizează vocea, măsurând viteza cu care vorbesc, tonul vocii şi construieşte un grafic care arată cu decurge convorbirea. Stau de vorbă cu Josh Feast, CEO-ul unei companii numită Cogito din Boston (Cogito in Boston). Algoritmii săi lucrează în timp ce oamenii vorbesc, punând în evidenţă pauzele stângace, tonul tensionat al vocii şi conversaţiile unilaterale.

. Citeste toata stirea Softurile din call centere vă pot detecta starea de spirit la scientia.ro.

Urmareste stirile din Stiinta si Tehnologie pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri din din Stiinta si Tehnologie. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.

  Article "tagged" as:
  Categories: