Havok Physics va fi folosit de Ubisoft pentru cele mai noi titluri ale sale

decembrie 09 17:33 2013

Stire IT de ultima ora: Havok Physics va fi folosit de Ubisoft pentru cele mai noi titluri ale sale

Motorul de randare Havok Physics va fi folosit de Ubisoft în producția ultimelor jocuri, ca Assassin’s Creed IV Black Flag.

Havok-Logo

Folosind acest motor de randare grafică, Ubisoft reușește să aducă un nivel mai ridicat de imersiune în lumea unuia dintre cele mai așteptate jocuri, Assassin’s Creed IV Black Flag.

”Assassin’s Creed IV Black Flag avea o mulțime de provocări legate de physics, iar Havok a fost instrumentul în rezolvarea acestora. În primul rând, era vorba de simularea ambarcațiunilor din secolul 18 pe un ocean agitat. Folosind Havok Physics, am reușit să ne asigurăm că experiența jocului era la fel de complexă și interesantă și pe ocean, la fel ca și pe uscat”, a declarat Sylvain Trottier, producător la Ubisoft.

Thenologia Havok Physics nu este însă limitată la ultimul joc din serie. Va fi utilizată într-o varietate destul de mare de jocuri de la Ubisoft, jocuri ca Watch Dogs, Tom Clancy The Division, jocuri care urmează să fie lansate pentru cele mai noi console. Ubisoft folosește tehnologia Havok pe toate platformele pentru a asigura o experiență complexă și similară, indiferent de platforma pe care vor fi experimentate jocurile, fie că este vorba de PlayStation 4 sau Xbox One, ori modele mai vechi ca PlayStation 3, Xbox 360, Wii U sau chiar și pentru PC.

Citeste toata stirea Havok Physics va fi folosit de Ubisoft pentru cele mai noi titluri ale sale la playtech.ro.

Urmareste stirile IT & C si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri it. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.