Mircea Tomescu, Graffiti: “PR-ul e un cocktail: 60% Disney si 40% NASA. Tinerii de azi incep sa inteleaga ca asta nu se invata intr-o zi si nu e chiar despre a avea vorbele la tine”

iulie 12 11:44 2013

Stire IT din categoria General: Mircea Tomescu, Graffiti: “PR-ul e un cocktail: 60% Disney si 40% NASA. Tinerii de azi incep sa inteleaga ca asta nu se invata intr-o zi si nu e chiar despre a avea vorbele la tine”

Mircea Tomescu, Managing Director al agentiei Graffiti PR, considera ca modul in care se face PR in 2013 arata cu totul diferit fata de acum opt ani, cand Romania nu facea parte din UE. Desi inca exista perceptia printre tineri ca accesul in industrie e unul facil, fiind bdquo;suficient sa ai cuvintele la tine , lucrurile nu stau deloc asa, subliniaza Tomescu. Mai mult, si PR-ul, asemenea altor industrii, simte criza si incearca sa se adapteze digitalizarii si fenomenului social media.. Citeste toata stirea Mircea Tomescu, Graffiti: “PR-ul e un cocktail: 60% Disney si 40% NASA. Tinerii de azi incep sa inteleaga ca asta nu se invata intr-o zi si nu e chiar despre a avea vorbele la tine” la incont.ro.

Urmareste stirile si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri it & c din aceasta categorie. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de jos.

  Categories: