(P) Firmele mici si mijlocii reduc deplasarile in tara si regandesc existenta unor birouri reprezentative in alte orase

iunie 21 10:00 2010

Criza financiara a obligat multe IMM-uri sa se gandeasca de doua ori atunci
cand trimit oamenii in deplasari prelungite in tara. De asemenea, costurile
asociate unei comunicari rapide cu partenerii din alte orase, costuri cu
transferul de fisiere, accesul la documentele companiei sau chiar de
simpla echipare a intregii echipe cu laptopuri de inalta performanta cu
acces la serverele centrale au inceput sa fie puse sub semn de intrebare in
conditiile unor incasari mult mai scazute si a perspectivelor economice nu
tocmai optimiste.

In acest context, GECAD NET a lansat pe piata Virtual Desk, un serviciu de
implementare a solutiilor de virtualizare Microsoft in Romania. Prin
Virtual Desk, orice firma din Romania poate primi acces instant la
infrastructura necesara operarii companiei printr-un simplu abonament
lunar.

Acest abonament lunar ofera posesorului sau acces la casuta de email si la
softwareul necesar pentru a rula orice tip de computer, solutii anti-virus
puternice precum si optiuni de stocare a documentelor companiei fara a
necesita cumparare de servere sau angajarea unui specialist in IT in cadrul
companiei.

Prin configurarea unui cont cu ajutorul Virtual Desk, angajatii unei
companii pot avea acces la documentele comune de oriunde din tara sau
strainatate fara a mai duce dupa ei hard-diskuri externe sau USB-uri. De
asemenea, softwareul necesar operararii mailurilor sau a sistemului de chat
intern nu va mai fi instalat direct pe computer fiind accesibil de pe orice
computer – cu ajutorul unei parole – din orice colt al tarii.

Pentru a afla mai multe despre solutiile Virtual Desk, oferite de GECAD
NET accesati www.virtualdesk.ro.
“Am nevoie de acces la documentele companei de oriunde in tara fara
sa car dupa mine USB-uri”. Patronii romani au nevoie de solutii de
virtualizare insa se tem inca de noua tehnologie.

Odata cu cresterea unei afaceri se inmultesc si documentele electronice
care se produc in cadrul acesteia si care trebuie sa fie accesibile atat
angajatilor cu birouri fixe cat si celor care se deplaseaza in tara. De
cate ori nu ati fost nevoit sa sunati colegi de la birou pentru a le cere
sa va trimita pe o adresa de mail personala documente care va erau necesare
pentru a doua zi la o sedinta din teritoriu?

In marea majoritate a companiilor mici si mijlocii, spatiul de stocare a
documentelor interne nu este accesibil decat daca te afli fizic in
companie. In plus, de multe ori emailul de birou nu este accesibil decat de
la birou.
Multi directori de companii considera, insa, ca solutiile pentru aceste
probleme sunt foarte costistoare si necesita investii in infrastructura IT
pe care ei nu sunt dispusi sa le faca. Pe piata exista insa solutii foarte
simple si eficiente ca si cost pentru aceste probleme cum ar fi Virtual
Desk, un serviciu oferit de GECAD NET care permite companiilor, prin
deschiderea unui simplu cont cu abonament lunar sa isi
“virtualizeze”practic intreaga infrastructura IT.

Ce face Virtual Desk? Virtual Desk configureaza pentru companii mici si
mijlocii solutii de email, stocare si accesare de documente si comunicare
interna in spatiul virtual – adica nu localizate fizic pe un server
al companiei ci pe servere externe securizate si mentinute prin tehnologii
Microsoft. Astfel, orice companie poate acea instant email, spatii de
stocare, software si solutii anti-virus instalate, fara a necesita
achizitionarea unui server, a unor licente sai angajarea unui specialist
IT.

Mentenanta acestor conturi este asigurata de specialisti GecanNet in
parteneriat cu Microsoft. Mai multe informatii despre acest serviciu puteti
gasi pe www.virtualdesk.ro unde puteti testa si pachetele de produse
gratuit…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: