Mio: Cel mai ieftin GPS a asigurat 20 de procente din volumul vanzarilor

ianuarie 21 12:40 2010

Filiala locala a producatorului de dis­pozitive de navigatie Mio
Technology a incheiat anul trecut cu vanzari de 32.000 de unitati, pe o
piata estimata la 60.000 de unitati. Sergiu Gansca, Sales and
Marke­ting Manager Mio pentru Roma­nia, a declarat ca cel mai
ieftin dispozitiv din portofoliul com­paniei lansat ca un produs
„de criza” a realizat 20% din volumul total al van­zarilor.

"Piata locala e oare­cum im­par­tita in­tre cei care
vor GPS-urile ief­­­tine, care au strict functia de
na­vigatie, sa te duca de la punc­­tul A la punc­tul B si
atat, si intre cei care cauta dis­po­zi­tive mai
com­plex­e, care sa in­glo­beze mai mul-­t­e
functii si care sa ofere mai mult. In cazul Mio, cel mai ieftin
dispo­zitiv cos­ta 499 de lei la raft, a fost lansat toc­mai ca
un produs de criza si a asigurat in jur de 20% din vanzarile noastre pe
2009”, a explicat Sergiu Gansca…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: