Voxshop, solutia Voxline pentru plati internationale pe telefon

iunie 11 16:00 2009

Conform unui comunicat de presa remis redactiei, Voxline, companie
specializata in marketing mobil si aplicatii pentru retele de telefonie,
lanseaza in premiera pe piata locala un serviciu prin care utilizatorii
online pot efectua tranzactii internationale de mica valoare pentru
serviciile de tip premium content.

Serviciul, intitulat Voxshop, se adreseaza vorbitorilor de limba romana si
ofera acces contra cost la informatii prezentate in limba romana, insa este
valabil pentru orice rezident al tarii de unde se efectueaza apelul
telefonic.

Pentru a beneficia de acest serviciu, vizitatorii unui site trebuie sa
apeleze numarul de telefon alocat tarii de resedinta. La finalul apelului
primesc un cod care trebuie introdus in site-ul unde au nevoie de acces la
zona tip premium content. Valabilitatea codului de acces ca durata de timp
cat si tipul de continut premium pus la dispozitie contra cost sunt
elemente pe care si le poate configura fiecare site dupa cum doreste.
Tranzactiile se fac in moneda tarii de resedinta, iar decontarile se fac in
ron, la cursul BNR.

Platile prin apel telefonic au valoare standard in fiecare tara, stabilita
impreuna cu operatorii de telefonie locali. Aceste valori sunt: Austria
– 3.63 euro, Canada – 5.99 dolari Canadieni, Franta – 1.69
euro, Germania – 2, 05 euro, Spania – 1.16 euro din reteaua
fixa si 1.51 euro din retelele mobile, SUA – 3.99 dolari. In functie
de tara de origine a apelului exista un comision stabilit de operatorii de
telefonie locali, acesta variind intre 0.6 euro si 2 dolari pe tranzactie.

Pentru Romania exista serviciul de plata prin sms implementat de Voxline
din 2002, in timp ce pentru alte tari serviciul este de plata prin apel
telefonic (IVR) – cele 6 tari cu tarifele aferente sunt mentionate
mai sus. In functie de succesul serviciului el poate fi extins si in alte
tari.

"Serviciul a fost lansat ca o alternativa la metodele de plata online
prin card mizand pe reticenta utilizatorilor in folosirea cardului la plata
unor sume mici, de cativa euro. Am ales aceasta perioada pentru ca in
contextul crizei financiare globale credem ca publisherii online vor fi tot
mai preocupati in identificarea de noi surse de venit si de monetizare a
traficului si speram intr-o adoptie mai mare a serviciului acum decat daca
am fi lansat serviciul acum un an, intr-o perioada cand publicitatea online
inregistra cresteri spectaculoase”, spune Dan Virtopeanu, General
Manager, Voxline…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: