Studiu: Reţelele sociale, o sursă importantă de informaţii în decizia de a cumpăra un produs

august 26 13:00 2013

Stire IT din General: Studiu: Reţelele sociale, o sursă importantă de informaţii în decizia de a cumpăra un produs

Şapte din zece români spun că internetul a devenit un instrument foarte util în decizia de a cumpăra un produs, iar 44% menţionează că reţelele sociale au devenit o sursă importantă de informaţii pentru a face cele mai bune alegeri de produse, potrivit unui studiu realizat de GfK
Citește mai departe…. Citeste toata stirea Studiu: Reţelele sociale, o sursă importantă de informaţii în decizia de a cumpăra un produs la tvrinfo.ro.

Urmareste site-ul nostru si pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri din General. Vezi titlurile cele mai importante mai jos.

  Categories: