Romtelecom lanseaza serviciile Managed Desktop si Micropayment

mai 27 14:00 2009

Conform unui comunicat de presa remis redactiei CorporateNews, compania
telecom Romtelecom lanseaza pe data de 27 mai 2009, serviciul Managed
Desktop, un produs de administrare a sistemelor de calcul si a
echipamentelor periferice din cadrul companiilor. De asemenea, compania
introduce un nou serviciu de voce, Micropayment.

Managed Desktop presupune mentenanta sau administrarea calculatoarelor de
tip desktop sau laptop si a echipamentelor de birou, cum ar fi imprimante
multifunctionale, proiectoare si altele, prin interventii la sediul
clientului sau de la distanta si suport prin telefon (helpdesk).

Serviciul poate fi achizitionat in 3 tipuri de abonamente, Silver, Gold si
Platinum, ce cuprind, lunar, 10, 25 sau un numar nelimitat de interventii
de la distanta plus o interventie la fata locului in cazul abonamentului
Platinum, la preturi incepand de la 39,99 euro, fara TVA. Interventiile
lunare suplimentare se platesc separat. Managed Desktop se adreseaza
tuturor clientilor companii ai Romtelecom care pot apela 24 de ore din 24
si 7 zile din 7 numarul gratuit (TelVerde) 0800800833 pentru a-si
inregistra solicitarea.

Din aceasta saptamana, clientii companii au la dispozitie si serviciul
Micropayment, care permite utilizatorilor sai sa-si faca abonamente la
diverse servicii sau publicatii printr-un simplu apel telefonic catre
anumite numere de forma 0903 xxx xxx.

Tarifele pentru aceste apeluri variaza intre 3 si 25 euro, fara TVA, in
functie de valoarea abonamentului solicitat. Numerele de telefon care fac
parte din serviciul Micropayment pot fi achizitionate prin abonament
Romtelecom de catre clientii companii si sunt functionale la nivel
national, cu acces exclusiv din reteaua Romtelecom. Serviciul se ofera pe
baza de abonament lunar si permite in plus inregistrarea unor mesaje de
intampinare, prin care clientul detinator isi poate promova serviciile
oferite…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories: