• miercuri, 1 iulie 2020, 09:371 din 3 români aleg să cumpere un smartphone semnat HUAWEI, iar cota de piața a companiei a trecut de 27% la nivel general. Interviu cu Ciprian Mirea, Director of Ecosystem și Head of Trade Marketing, Huawei CBG România

    connect: Începând cu Mate 30 Pro toate telefoanele vin fără serviciile Google la bord. Ce înseamnă asta pentru utilizator? De unde își pot instala aplicații, cum pot folosi serviciile preferate etc?

    Ciprian Mirea: Conform studiilor noastre, peste 90% dintre cei care își cumpără un smartphone nou HUAWEI aleg să își transfere datele – contactele, fotografiile, videoclipurile, documentele, aplicațiile etc. –  de pe telefonul folosit anterior, astfel că au acces rapid la toate datele importante și la aplicațiile pe care le folosesc constant. Aplicația Phone Clone, cu ajutorul căreia utilizatorii își pot transfera datele din vechiul telefon, vine preinstalată pe toate telefoanele noi HUAWEI, în timp ce, pe modelele anterioare, poate fi descărcată din AppGallery. Transferul se face rapid, în câțiva pași simpli, iar utilizatorii se pot bucura de un început complet alături de noul lor smartphone.

    În plus, toți utilizatorii HUAWEI dispun pe noile telefoane de Huawei AppGallery preinstalat, cel de-al treilea magazin internațional de aplicații, biblioteca virtuală despre care am amintit și mai sus. În AppGallery, utilizatorii pot găsi cele mai importante aplicații internaționale și locale. În prezent, Huawei AppGallery conține peste 600 de aplicații românești și zeci de mii de aplicații internaționale, care acoperă categorii diverse, precum banking, știri și divertisment, shopping, educație, Social Media, astfel încât utilizatorii își pot instala toate aplicațiile de care au nevoie printr-un simplu clic. Mai mult decât atât, comunitatea locală de developeri a dezvoltat o aplicație care se numește MoreApps și care facilitează instalarea de aplicații noi care nu sunt încă prezente în AppGallery. Aceasta este încă o soluție utilă prin care utilizatorii HUAWEI pot avea acces la aplicațiile dorite.connect: Huawei Mobile Services (HMS) este core-ul care stă la baza noilor telefoane din portofoliu. Ne puteți explica, pe scurt, ce înseamnă acest lucru? Ce se schimbă în ecosistem?

    Ciprian Mirea: Huawei Mobile Services (HMS) poate fi privit din două perspective. Prima este cea a utilizatorului de smartphone, care are acces pe telefonul personal la cele mai noi servicii software dezvoltate de HUAWEI,  precum: AppGallery, Huawei Browser, Huawei Themes, Video, Music, Cloud și altele. Toate serviciile sunt optimizate pentru smartphone-urile HUAWEI și integrate cu AI, ceea ce înseamnă că telefonul nu irosește resurse inutil, autonomia bateriei crește, funcționalitatea este excelentă și toate aplicațiile și instrumentele disponibile pe telefon sunt extrem de responsive printr-o simplă apăsare de buton. Important de menționat este și faptul că, în Huawei AppGallery, utilizatorii se pot bucura de beneficii pe care nu le regăsesc în alte magazine de aplicații: promoții special gândite pentru ei și anunțate anterior – bilete la film, tombole speciale, pizza gratuită pentru noii utilizatori sau concursuri prin care pot câștiga puncte. Chiar în această perioadă, în intervalul 11 iunie – 1 iulie, se desfășoară o nouă etapă a campaniei „Instalați și câștigați”, prin intermediul căreia utilizatorii AppGallery primesc puncte HUAWEI în momentul în care descarcă 3 dintre aplicațiile parte din campanie. Pentru fiecare aplicație instalată, aceștia primesc 1 punct HUAWEI, echivalentul unui leu. Punctele câștigate pot fi folosite pentru activarea serviciilor suplimentare, cum ar fi spațiu suplimentar în Cloud, noi teme, imagini de fundal sau articole în aplicații sau jocuri.

    Pe de altă parte, Huawei Mobile Services poate fi privit și din perspectiva dezvoltatorului de aplicații care are acces la cea de-a treia mare platformă globală de servicii și aplicații. Prin intermediul acestei platforme, dezvoltatorii își pot face aplicațiile disponibile atât pentru utilizatorii din România, cât și pentru cei peste 500 de milioane de utilizatori la nivel global. Pe lângă acces la platforma HUAWEI, dezvoltatorii au acces în mod gratuit și la toate serviciile oferite de HUAWEI și pe care le pot integra în aplicațiile lor: hărți, localizare, notificări de tip push, analitics, stream, in app purchase, ads și multe altele. Astfel, pe lângă accesul către sute de milioane de utilizatori, aceștia au acces și la noi modele de share revenue preferențial, astfel încât veniturile lor să înregistreze creșteri. Spre exemplu, toți cei care publică aplicațiile în platformă, beneficiază de venituri de 100% în primul an și, apoi, de venituri preferențiale, de tipul 85%-15%. În acest moment, prin PlayStore sau AppStore, aceștia trebuie să plătească 30% din veniturile realizate de ei către platformă.                              connect: Au fost lansate recent în România telefoanele din seria P40. Ce precomenzi au înregistrat?

    Ciprian Mirea: Telefoanele din Seria Huawei P40 au fost primite cu căldură de către utilizatorii din România, chiar și în acest context complicat al pieței, ceea ce nu poate decât să ne bucure și să evidențieze interesul crescut al utilizatorilor locali pentru tehnologiile de ultimă oră, atât pentru segmentul premium, cât și pentru categoria mid-range. Imediat după lansarea telefoanelor din Seria Huawei P40, am înregistrat un număr semnificativ de precomenzi de la toți partenerii. Spre exemplu, Huawei P40 lite a performat cu aproape 60% mai bine după lansare în comparație cu Huawei P30 lite, modelul lansat anul trecut. P40 lite a înregistrat vânzări foarte bune în perioada de precomandă și, chiar și după încheierea acesteia. Am înregistrat multe comenzi în așteptare pentru culorile Sakura Pink și Crush Green. Huawei Mate 30 Pro, pe care l-ați menționat într-o întrebare anterioară, a depășit toate așteptările în termeni de precomenzi. Am anunțat că avem disponibile pentru precomandă 100 de bucăți și am înregistrat de 7 ori mai multe cereri, 703 mai exact. A fost nevoie să suplimentăm stocul, astfel încât să putem satisface toate cererile.

    connect: Ce rată de retur au avut telefoanele fără GMS? Care este reacția utilizatorilor atunci când află că nu pot instala servicii și aplicații obișnuite via Google Play?

    Ciprian Mirea: Indiferent de tipul de telefon din portofoliu, am reușit să menținem permanent o rată de retur scăzută, sub 3%, în media de anul trecut. De altfel, nu există brand care să nu înregistreze retur, indiferent dacă vorbim despre telefoane cu AppGallery sau PlayStore. Ne bucurăm foarte tare că lipsa GMS nu a influențat semnificativ rata de retur. Acest lucru se datorează transparenței cu care am oferit informațiile necesare utilizatorilor, eforturilor depuse, comunicării cu rol educațional puternic de la începutul anului și relației cu partenerii, pe care i-am încurajat să comunice deschis cu privire la noile modele HUAWEI. Tocmai pentru ca utilizatorii să aibă acces la toate detaliile, am depus eforturi constante pentru a crea materiale cât mai complexe, care să le arate utilizatorilor cât de simplu este să își transfere aplicațiile preferate de pe vechiul telefon în noul dispozitiv sau să își instaleze noi aplicații.

    Din studiile realizate atât de noi, cât și individual, de partenerii HUAWEI, a reieșit faptul că satisfacția consumatorilor în ceea ce privește telefoanele noastre echipate cu AppGallery deține un procent de 90-93%. Utilizatorii sunt mulțumiți sau foarte mulțumiți de experiențele de utilizare oferite de noile dispozitive și apreciază raportul foarte bun dintre performanță, funcționalitate și preț. Bineînțeles, acest lucru nu înseamnă că totul este perfect. Tocmai pentru că întotdeauna există loc de mai bine, comunicăm activ cu comunitatea noastră, iar utilizatorii ne transmit constant ce dorințe au sau ce aplicații își doresc în AppGallery, pentru ca experiența lor de utilizare să devină și mai plăcută. Echipa noastră dedicată de ecosistem a crescut la 7 persoane și depunem toate eforturile împreună cu dezvoltatorii de aplicații pentru ca experiența utilizatorilor să fie una fără cusur.connect: În total, câte telefoane fără Google Mobile Services există în România?

    Ciprian Mirea: Numărul de telefoane HUAWEI echipate cu AppGallery puse în vânzare zilnic în România se află într-o creștere accelerată. Aici putem aminti Seria Huawei Mate 30, Seria Huawei P40 (atât vârfurile de gamă Huawei P40 Series, cât și modele mid-range Huawei P40 lite și Huawei P40 lite E) și Seria Y recent lansată. Începând cu săptămâna trecută, am depășit pragul de 1.000 de telefoane vândute pe zi, iar datele obținute arată că trendul se păstrează ascendent. În paralel, numărul de aplicații ce se alătură ecosistemului crește și el rapid, de la o săptămână la alta.

    connect: Câți utilizatori români are AppGallery? A crescut numărul de aplicații instalate din AppGallery față de aceeași perioadă a anului trecut?

    Ciprian Mirea: Numărul de utilizatori AppGallery a crescut constant, începând cu finalul anului trecut, perioadă în care noi am început să comunicăm constant despre noua platformă și despre beneficiile pe care  utilizatorii le pot accesa în magazinul virtual. În prezent, avem peste 1,3 milioane de utilizatori activi ai AppGallery. Legat de numărul de aplicații instalate din AppGallery, toate cifrele ce vin dinspre AppGallery arată creșteri excelente, atât în ceea ce privește numărul de utilizatori, cât și în ceea ce privește cifrele de descărcări. Acestea au înregistrat creșteri și de 5 ori, nu doar față de anul trecut, ci și față de lunile anterioare. Ne dorim să susținem activ aplicațiile locale, prin activități speciale, care aduc utilizatori noi și un număr mai mare de descărcări, obținând astfel o contribuție pozitivă la numărul total. Avem aplicații care au un număr mai mare de descărcări din AppGallery în comparație cu celelalte magazine de aplicații pentru o perioadă similară din punctul de vedere al lunilor înregistrare de la lansare.

    connect: Peste 450 de aplicații din România se găsesc în AppGallery. Care sunt printre cele mai populare?

    Ciprian Mirea: Ne bucurăm să anunțăm faptul că numărul aplicațiilor locale a depășit pragul de 600. Astfel, Huawei AppGallery dispune de aplicații importante din toate categoriile. Magazinul cuprinde deja în portofoliu aplicații din zona de banking, printre care Banca Transilvania, BCR, Pago, Orange Money, BRD sau 24Pay. AppGallery conține și aplicații importante din zona de știri și divertisment, precum Cinemagia, Ziare.com, Știrile PRO TV, Digi 24, Biziday, Antena Play, Orange TV Go, Telekom TV sau Digi Online. De asemenea, în platformă sunt disponibile și numeroase aplicații dedicate shopping-ului, precum Lajumate.ro, Olx.ro, Elefant.ro, Cel.ro, Dedeman sau Okazii.ro, dar și aplicații utilitare, printre care amintim eJobs, BitDefender, Star Taxi, 7Card, Virtual Cards, Upfit Romania sau WorldClass. Aplicațiile operatorilor locali precum My Orange Romania, My Account Telekom sau My Vodafone Romania sunt și ele disponibile, iar printre cele mai noi aplicații care s-au alăturat AppGallery se numără Jerry’s Pizza, Food Panda, MyEnel, MyEdenRed, Regina Maria, MobilPay și Bolt.connect: Printre cele mai importante aplicații din AppGallery sunt serviciile de mobile banking românești. Au fost anunțate Banca Transilvania, BCR și BRD, dar ele nu funcționează, astăzi, pe telefoanele fără GMS la bord. Sunt și alte aplicații care nu funcționează sau nu pot fi transferate pe telefoanele cu HMS și care apar listate în AppGallery pentru modelele cu Google Mobile Services. În sine, asta este o problemă dacă ne gândim că utilizatorii de terminale cu GMS oricum găsesc aplicațiile problematice în Google Play. Care sunt problemele efective și când credeți că vom putea vorbi măcar de serviciile de internet banking cele mai populare pe terminalele noi?

    Ciprian Mirea: Este adevărat că există astfel de aplicații pentru care sunt întâmpinate dificultăți, chiar și în alte magazine de aplicații. De aceea, noi avem un proces bine pus la punct, prin care fiecare dezvoltator care publică în AppGallery este validat cu identitate reală, astfel încât ne asigurăm că aplicațiile dezvoltate și puse la dispoziția utilizatorilor nu sunt rău intenționate. Mai mult decât atât, orice aplicație publicată în AppGallery, trece printr-o verificare de securitate foarte avansată și este scanată anti-malware și virus. Toate aplicațiile instalate de către utilizator pe telefoanele HUAWEI sunt scanate și de către dispozitiv, tocmai pentru a preveni orice tentativă de fraudă, furt de date sau informații.

    Suntem conștienți de faptul că evoluția sănătoasă a unui ecosistem necesită timp și efort din partea echipei și că sunt în continuare lucruri de îmbunătățit. Până acum, dezvoltatorii nu au avut alternative în piață, așa că au folosit serviciile disponibile până în acel punct. Acum, ei se bucură de această nouă variantă și își doresc să fie prezenți și relevanți pentru clienții lor, acolo unde aceștia sunt prezenți. În același timp, suntem în discuții avansate cu principalele bănci din România și lucrăm împreună cu ele la integrarea aplicațiilor cu serviciile oferite de HUAWEI. Vom reveni în scurt timp cu vești proaspete pe acest subiect. De altfel, putem spune că ne concentrăm și pe alte zone, în paralel cu cea dedicată mediului financiar-bancar, cum ar fi zona aplicațiilor utilitare, educative, de știri și divertisment.

    connect: Ca dezvoltator, cât de ușor este să transferi o aplicație în AppGallery? Oferă Huawei România suport la migrarea aplicațiilor în AppGallery?

    Ciprian Mirea:  Timpul alocat de un dezvoltator pentru a-și face aplicația disponibilă în AppGallery este de 10 minute: 5 minute pentru crearea contului și, apoi, încă 4-5 minute pentru completarea detaliilor aplicației și încărcarea fișierului tip .apk sau .aab. Este vorba despre exact aceleași fișiere pe care le au deja disponibile de la publicarea în alte magazine de aplicații. În tot acest proces, noi le oferim suport constant, prin conferințe video.

    Dacă există module ale aplicației ce trebuie integrate cu anumite servicii HUAWEI, pentru ca ele să fie 100% funcționale pe dispozitivele noastre, atunci vorbim despre câteva zile în plus alocate activității de dezvoltare. Sigur, acest interval diferă, în funcție de complexitatea aplicației și de procesele pe care fiecare dezvoltator le are implementate. Iată câteva exemple de tipuri de aplicație și timp alocat de 1 dezvoltator (1 persoană) pentru integrarea cu serviciile HUAWEI:

    • aplicație de divertisment/știri: 5-7 zile
    • aplicație bancară: 10-12 zile
    • aplicație de taxi: 10-14 zile (aici vom reveni cu mai multe vești noi în curând)
    • aplicație de cumpărături/platformă de vânzări personale: 6-8 zile

    connect: La nivel global, Huawei a anunțat investiții de până la un miliard de dolari pentru dezvoltatori. Se aplică și pentru România? Sunt planuri în ceea ce privește conferințe, hackaton-uri sau alte astfel de acțiuni care să crească numărul de aplicații locale?

    Ciprian Mirea: Există investiții masive în dezvoltarea ecosistemului, nu doar la nivel de dezvoltatori, ci și în ceea ce privește dezvoltarea soluțiilor HUAWEI, atât software, cât și hardware, dar și în comunicarea ce însoțește aceste servicii și platforme. Bineînțeles, avem planuri de a susține comunitatea locală de dezvoltatori și ne dorim să fim prezenți la evenimente viitoare dedicate lor, precum conferințe, hackaton-uri, trainings sau webinarii.

    connect: Facebook, Instagram, Snapchat sau TikTok funcționează oficial din AppGallery sau prin Amazon Store. Google Maps are ca înlocuitor HereMaps, în loc de Spotify folosim Deezer, iar Uber îl dăm pe Bolt sau Yango pe telefoanele fără GMS. Cu toate astea, oamenii vor să înlocuiască un terminal, nu și serviciile. Când credeți că AppGallery va fi o platformă care va aduce cele mai importante servicii pentru social media, video on demand sau când vom avea o soluție de tipul Android Auto?

    Ciprian Mirea: Menținem o comunicare constantă cu utilizatorii și ascultăm toate doleanțele lor. După cum am precizat anterior, numărul de aplicații noi ce sunt publicate crește de la o săptămână la alta. Există deja aplicații de top din fiecare categorie, precum cele enumerate de tine. Toate aplicațiile de Social Media sunt acolo, există câteva soluții de Maps foarte populare în AppGallery, ridesharing-ul are deja 3 opțiuni importante, iar aplicațiile de video streaming precum Netflix sau HBO GO funcționează pe dispozitivele noastre noi. Sunt de acord că există lucruri care trebuie îmbunătățite, lucruri pe care le avem în vedere și le luăm pas cu pas. Dacă acum 6 luni aveam 0 aplicații locale și 0 dezvoltatori, acum sunt câteva sute doar din România, iar principalele aplicații internaționale sunt funcționale și ușor de migrat sau de instalat.

    connect: De ce să aleagă un utilizator un terminal Huawei cu HMS și nu unul de la concurență cu GMS?

    Ciprian Mirea: Modelele noi de telefoane au fost foarte bine primite pe piața locală. Acestea oferă utilizatorului cele mai noi tehnologii hardware și software dezvoltate de HUAWEI. În momentul în care alegi un smartphone HUAWEI, te bucuri de cele mai noi tehnologii, precum camere foto quad, 6 GB memorie RAM, 128 GB stocare și Supercharge 40W. Un exemplu este Huawei P40 lite, al cărui preț actual variază între 1.000-1.100 lei. De altfel, te poți bucura de un display generos de 6.4’’, procesor OctaCore cu 4GB RAM și cameră triplă de 48MP în cazul P40 lite E, prețul său actual aflându-se între 729 – 800 lei. Un alt exemplu elocvent este Huawei Y6p, echipat cu o baterie de 5000 mAh, procesor OctaCore și 64GB spațiu de stocare la un preț foarte accesibil, de 599 lei. Te bucuri de o experiență foarte bună de utilizare, toate aplicațiile tale preferate pot fi adăugate pe telefonul nou folosind soluții dedicate HUAWEI, precum Phone Clone și, pe lângă pachetul hardware foarte puternic pentru segmentul de preț în care se află, ai acces la întreg ecosistemul HUAWEI și la ofertele speciale ale partenerilor din magazinul de aplicații AppGallery – pizza gratuită, bilete la film sau puncte HUAWEI pentru diferite extra servicii.

    connect: Microsoft, Amd sau Intel au primit o licență de export din partea Departamentului de Comerț al Statelor Unite pentru a furniza echipamente și servicii către Huawei, iar în februarie 2020 a aplicat și Google pentru o astfel de licență. Conform procedurilor BIS, Google ar fi trebuit să primească răspuns în termen de 30 de zile. Ne puteți spune dacă s-a primit un răspuns sau dacă știți care este statusul acestei acțiuni?

    Ciprian Mirea: Ne bucurăm de parteneriatele pe care le avem cu Microsoft, Intel sau AMD, pentru că, alături de aceste companii, reușim să aducem cele mai bune soluții către clienții noștri. Suntem la curent cu relatările din media, dar nu cunoaștem detaliile cu privire la aplicarea pentru o licență de export de către Google și nici dacă aceștia au primit sau nu un răspuns.

    connect: A trecut un an de la interdicția companiilor americane să facă comerț cu Huawei, iar filiala locală din România a anunțat de curând o creștere a cotei de piață la 25%. Ce previziuni are Huawei CBG România pentru anul următor ținând cont că interdicția a fost prelungită cu încă un an, iar piața a scăzut pe primul trimestru din 2020 cu 5% ca urmare a pandemiei cu coronavirus care a afectat vânzările de smartphone-uri?

    Ciprian Mirea: Avem o strategie bine pusă la punct, prin care utilizatorii HUAWEI sunt poziționați în centrul priorităților. În toate deciziile pe care le luăm, punem în prim plan nevoile și satisfacția consumatorilor noștri. Conform ultimelor date, cota de piață HUAWEI în România a trecut de 27% la nivel general, iar în Open Market spre aproximativ 32%.

    Aproximativ 1 din 3 români alege să cumpere un smartphone HUAWEI. Este adevărat că piața a scăzut cu 5% în primul trimestru, dar noi am reușit să creștem cu 10% vânzările în această perioadă. Ne-am adaptat și am mers mai departe, am mutat evenimentele și comunicarea spre zona online și am fost alături de toți partenerii noștri în aceste momente mai dificile.

    connect: Dacă se păstrează condițiile actuale și vânzările de smartphone-uri vor vedea o scădere masivă, este posibil să vorbim pe termen mediu și lung de plecarea din Europa a Huawei?

    Ciprian Mirea: Conform tendințelor din România, noi suntem pe o pantă crescătoare, atât ca vânzări, cât și ca market share. Vom fi întotdeauna alături de clienții HUAWEI, indiferent de condițiile pieței, și vom aduce inovația în fața acestora, astfel încât activitățile zilnice și stilul de viață să le fie îmbunătățite.

    connect: Se vorbește despre un scenariu în care business-ul central rămâne axat în jurul smartphone-urilor, dar se dorește creșterea tuturor segmentelor pe care compania activează, de la laptopuri, tablete, wearables sau căști și până la sisteme audio, AR/VR sau alte servicii sau sisteme. Care sunt segmentele care performează cel mai bine în România după smartphone-uri?

    Ciprian Mirea: Așa este, avem o strategie axată în jurul smartphone-ului, de tipul 1+8+n. 8 reprezintă celelalte categorii de produse pe care le punem la dispoziția consumatorilor, iar „n” reprezintă numărul nelimitat de interacțiuni pe care acestea le au cu dispozitive externe din zona de IoT. În România, ne concentrăm pe o strategie de tipul 1+4+n, unde 4 reprezintă principalele categorii de produse pe care le avem în prim plan, pe lângă categoria smartphone, adică laptop-uri, tablete, dispozitive purtabile și smart audio. Toate cele 4 categorii au creșteri de peste 2 cifre sau chiar 3 pentru laptop-uri, dispozitive purtabile și smart audio. Din punctul de vedere al volumului de vânzări, imediat după smartphone-uri, avem categoria tabletelor, în care suntem lideri de piață, iar apoi segmentul dispozitivelor purtabile, care ocupă poziția a doua în ceea ce privește cota de piață.

    connect: Ce alte produse vom vedea disponibile pe piața locală în perioada următoare?

    Ciprian Mirea: Ne concentrăm atenția către abordarea amintită și anterior, 1+4+n, și păstrăm toate lansările planificate, atât din categoria smartphone, cât și din categoria laptop sau tabletă.

    connect: O întrebare obișnuită printre intervievații Connect. Ce dispozitive Huawei folosiți acasă și la birou?

    Ciprian Mirea: Printre produsele pe care le folosesc personal se numără: Huawei P40 Pro, Huawei Matebook X Pro, tableta Huawei MediaPad M6 (aici mai mult cel mic, atunci când se conectează pe Zoom cu grădinița :-), Huawei FreeBuds 3 și Huawei Watch GT2. Dar, la mine în casă, se găsesc și alte produse HUAWEI pe care soția le folosește zilnic și de care este foarte mulțumită, precum Huawei P30 Pro, Huawei Freelace și Huawei Watch GT2, versiunea feminină a smartwatch-ului amintit mai sus.

     

     

    The post 1 din 3 români aleg să cumpere un smartphone semnat HUAWEI, iar cota de piața a companiei a trecut de 27% la nivel general. Interviu cu Ciprian Mirea, Director of Ecosystem și Head of Trade Marketing, Huawei CBG România appeared first on Revista connect Romania.

  • luni, 29 iunie 2020, 09:03Digi dă startul campaniei Teleportarea

    Din 30 iunie, timp de 6 zile, de marți până duminică, clienții care aleg ”să se teleporteze” în rețeaua Digi Mobil beneficiază de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, timp de 6 luni consecutiv. Oferta în ceea ce privește Teleportarea se aplică atât clienților noi, cât și celor existenți, indiferent de serviciul deținut sau rețeaua din care fac parte în prezent, și este disponibilă exclusiv online, prin site-ul DigiRomania.ro.Clienții care doresc să beneficieze de această ofertă vor accesa site-ul DigiRomania.ro, secțiunea ”Mobil”, vor alege abonamentul dorit și vor completa câmpurile necesare în vederea plasării comenzii. Ulterior, prețul pe care îl vor achita pentru acesta va fi redus cu 50% pentru o perioadă de 6 luni. Pentru a facilita accesul clienților la serviciul dorit cu minimum de efort și în cel mai scurt timp, întregul proces de comandă și livrare este realizat online… ca o teleportare. Clienții existenți* au posibilitatea să contracteze această ofertă prin logarea în contul de client DigiRomânia, categoria ”Mobil”, aleg abonamentul dorit, selectează opțiunea ”Portare” și urmează pașii pentru plasarea comenzii.
    Oferta se aplică la contractarea serviciului de telefonie mobilă pentru o perioadă de 24 luni și este valabilă exclusiv online, iar clienții au posibilitatea să opteze pentru livrarea cartelei SIM în doar câteva zile, atât în magazinele Digi, cât și prin curier, livrarea fiind gratuită.Digi Mobil oferă trei abonamente, la cele mai avantajoase prețuri de pe piață: Digi Mobil Optim Nelimitat la 5 EUR (inclusiv TVA), Digi Mobil Optim 3 la 3 EUR (inclusiv TVA), Digi Mobil Optim 2 la 2 EUR (inclusiv TVA). De la începutul anului până în mai, inclusiv, s-au portat în rețeaua Digi Mobil peste 134.400 numere de telefonie mobilă, ducând la 2.131.846 totalul numerelor mobile portate în rețeaua Digi, în cei aproape 12 ani de existență a serviciului. Pe site-ul DigiRomania.ro, portarea poate fi realizată în integralitate online. Detalii despre condițiile și etapele portării puteți găsi aici.

    The post Digi dă startul campaniei Teleportarea appeared first on Revista connect Romania.