Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate si serviciul de Customer Support – factorii esentiali pentru succesul magazinelor online


aprilie 22 15:13 2019

Stire IT din categoria Internet: Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate si serviciul de Customer Support – factorii esentiali pentru succesul magazinelor online

In fiecare zi, in Romania se lanseaza peste 50 de magazine online. In 2018, numarul lor s-a dublat pana la un record de 15.000 de comercianti.. Sursa Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate si serviciul de Customer Support – factorii esentiali pentru succesul magazinelor online – business24.ro.

Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare pentru a o raspandi. Nu rata celelalte stiri din categoria Internet. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.

scrie un comentariu

0 Comments

Nu sunt comentarii!

Tu poti fi primul care incepe o conversatie.

Scrie un comentariu

Datele tale sunt in siguranta! Adresa ta de email nu va fi publicata. Toate campurile sunt obligatorii.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.