aprilie 16 21:46 2019

Stire IT: Descoperire senzațională: În Bazinul Hațeg a fost găsită fosila unei specii de crocodil pitic care a trăit în urmă cu 70 de milioane de ani

Descoperire senzațională a cercetătorilor clujeni. Specialiștii au identificat în Bazinul Hațeg o nouă specie de crocodil pitic, care locuia în această regiune în urmă cu 70 de milioane de ani. Fosila, o premieră inedită în Transilvania, a fost expusă la Muzeul de.
Citește mai departe…. Sursa Descoperire senzațională: În Bazinul Hațeg a fost găsită fosila unei specii de crocodil pitic care a trăit în urmă cu 70 de milioane de ani – tvrinfo.ro.
Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri din General. Vezi titlurile cele mai importante mai jos.