noiembrie 08 14:00 2015

Stire IT din Stiinta si Tehnologie: Molecule organice descoperite într-un nor de gaz gigant situat la peste 20 de mii de ani-lumină

Saggitarius B2

Cum a luat naştere viaţa pe Terra? O întrebare fascinantă, la care încă nu avem un răspuns. Descoperirea moleculelor organice în spaţiul interstelar este, din acest motiv, foarte importantă, întrucât ne-ar da o indicaţie despre cât de răspândite ar putea fi bazele vieţii în Univers. Recent, o echipă de cercetători a descoperit, cu ajutorul unui telescop din Chile, prezenţa unor molecule organice complexe într-o regiune aflată spre centrul galaxiei noastre.

. Sursa Molecule organice descoperite într-un nor de gaz gigant situat la peste 20 de mii de ani-luminăscientia.ro.

Urmareste stirile din Stiinta si Tehnologie pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri din din Stiinta si Tehnologie. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.