Un atom uriaş consumă gaz cuantic

ianuarie 17 17:59 2014

Stire IT din Stiinta si Tehnologie: Un atom uriaş consumă gaz cuantic

O echipă de fizicieni teoreticieni şi experimentalişti de la University of Stuttgart a studiat un singur atom având o mărime de ordinul micrometrilor. Acest atom conţine zeci de mii de atomi obişnuiţi în cadrul orbitei electronului său. Aceste rezultate au fost publicate în revista Nature. Interacţiunea dintre electroni şi materie este fundamentală în ceea ce priveşte proprietăţile materialelor cum ar fi conductivitatea electrică.

. Citeste toata stirea Un atom uriaş consumă gaz cuantic la scientia.ro.

Urmareste stirile din Stiinta si Tehnologie pe Facebook la adresa de web https://www.facebook.com/StiriITC si pe Twitter la adresa https://twitter.com/stiri_itc_ro. Daca ti-a placut aceasta stire, foloseste butoanele de socializare de mai jos pentru a raspandi stirea.  Nu rata celelalte stiri din din Stiinta si Tehnologie. Vezi titlurile cele mai importante in sectiunea de mai jos.

Article "tagged" as:
  Categories: