Statul pe Facebook în timpul vizionării programelor TV, un obicei din ce în ce mai răspândit


septembrie 10 17:00 2012

Comunicatii: Statul pe Facebook în timpul vizionării programelor TV, un obicei din ce în ce mai răspândit

Ericsson a publicat un studiu ce arată că obiceiul de a urmări programele TV împreună cu social media devine un fenomen din ce în ce mai răspândit. Aproximativ 62% dintre consumatori folosesc săptămânal canale de social media în timp ce se uită la TV, ceea ce reprezintă o creștere de 18 puncte procentuale față de anul trecut.

Ce facem in timp ce ne uitam la TV 1 1024x416 Statul pe Facebook în timpul vizionării programelor TV, un obicei din ce în ce mai răspândit

Această tendinţă pare să fie mai des întâlnită în rândul femeilor, 66% dintre acestea adoptând acest tip de comportament comparativ cu doar 58% dintre bărbați. 25% dintre consumatori folosesc social media pentru a discuta sau a-şi împărtăşi în timp real opinia despre programele urmărite la TV.

Niklas Rönnblom, Ericsson ConsumerLab Senior Advisor, a declarat într-un comunicat de presă: „Dispozitivele mobile reprezintă un element important din  experiența vizionării programelor TV, în condiţiile în care  67% dintre consumatori folosesc smartphone-uri, tablete sau laptopuri pentru a se uita la TV. Mai mult decât atât, 60% din consumatori afirmă că folosesc servicii TV la cerere în fiecare săptămână.”

Deși cererile și obiceiurile de consum sunt în schimbare, doar 8% dintre consumatori spun că intenţionează să reducă valoarea abonamentelor TV în viitor. De fapt, în loc să caute modalități prin care să-şi diminueze cheltuielile, consumatorii sunt dispuși să plătească chiar mai mult pentru o experiență vizuală îmbunătățită: astfel, 41% dintre aceștia afirmă că ar plăti pentru a putea accesa TV și conținut video în format HD.

Datele care au stat la baza studiului au fost colectate din Brazilia, Chile, China, Germania, Italia, Mexico, Coreea de Sud, Spania, Suedia, Taiwan, Marea Britanie și Statele Unite ale Americii. În total, Ericsson a desfăşurat  14 interviuri calitative și 12.000 de interviuri cantitative online, studiul fiind reprezentativ pentru mai mult de 460 de milioane de consumatori.

. Citeste toata stirea Statul pe Facebook în timpul vizionării programelor TV, un obicei din ce în ce mai răspândit la connect.ro.

Nu rata celelalte stiri din aceasta categorie. Vezi titlurile cele mai importante mai jos.

  Categories:
scrie un comentariu

0 Comments

Nu sunt comentarii!

Tu poti fi primul care incepe o conversatie.

Scrie un comentariu

Datele tale sunt in siguranta! Adresa ta de email nu va fi publicata. Toate campurile sunt obligatorii.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.