De ce renunta Microsoft la brandul Metro


august 04 15:00 2012

De ce renunta Microsoft la brandul Metro. Microsoft a anuntat ca va renunta la la brandul “Metro” folosit pentru interfata Windows 8 si pentru Windows
Phone 7 din cauza unor dispute pe  probleme de
copyright cu cei de la Metro AG.



Dupa 2 ani in care Microsoft a utilizat acest nume a decis ca Windows 8 va beneficia de o rebranduire pentru a evita un
proces costisitor cu cei din consortiul german Metro AG, ce detine lanturile de magazine Metro
si Real.
 
Totusi, Microsoft nu a reusit inca sa elimine toate
mentiunile…

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

. Citeste tot la dailybusiness.ro.

  Categories:
scrie un comentariu

0 Comments

Nu sunt comentarii!

Tu poti fi primul care incepe o conversatie.

Scrie un comentariu

Datele tale sunt in siguranta! Adresa ta de email nu va fi publicata. Toate campurile sunt obligatorii.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.