Cum merg afacerile EuroGsm la un an de la francizarea propriilor magazine


septembrie 19 12:20 2011

Retailerul de telefoane mobile EuroGsm a realizat in 2010 afaceri de 22,3 milioane de euro, in crestere cu 4% fata de cifra de afaceri inregistrata in 2009, iar pentru acest an tinteste o crestere usoara, de aproximativ 3%. Si asta in conditiile in care compania mai are doar un singur magazin propriu, restul de 115 fiind in regim de franciza.


Programul de francizare a magazinelor proprii, demarat anul trecut, s-a dovedit "un succes", au declarat pentru DailyBusiness.ro reprezentantii companiei. EuroGsm a decis in 2010 sa-si dezvolte programul de franciza prin francizarea propriilor magazine, pentru "a se concentra…

[ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro ]

  Categories:
scrie un comentariu

0 Comments

Nu sunt comentarii!

Tu poti fi primul care incepe o conversatie.

Scrie un comentariu

Datele tale sunt in siguranta! Adresa ta de email nu va fi publicata. Toate campurile sunt obligatorii.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.