Cum s-au protejat de criza jucatorii din piata de securitate IT?


ianuarie 12 12:00 2010

In contextul economic al anului 2009, intreaga piata de securitate
informatica s-a confruntat cu o scadere a consumului si a investitiilor.
Lipsa bugetelor la nivelul companiilor si al institutiilor guvernamentale
si micsorarea puterii de cumparare la nivelul consumatorilor individuali au
fost factori care au incetinit ritmul de crestere al pietei de securitate,
caracterizata totusi de un trend ascendent, spre deosebire de alte
industrii.

Tendinta majora a fost diferentierea intre principalii jucatori la nivel
local. Totodata, nu au trecut neobservate nici lansarile de noi generatii
de produse ale jucatorilor din piata de profil.

"Astfel, din punctul de vedere al Kaspersky Lab Romania, 2009 a fost
un an bun, in care ne-am propus sa crestem semnificativ cota de piata
locala – de la 10%-12% la sfarsitul lui 2008 pana la 20-25% in 2009
–, sa ne consolidam pozitia si sa crestem vanzarile pe segmentul
corporate, obiective pe care le-am atins pana acum”, a declarat
Teodor Cimpoesu, managing director Kasperky Romania si Bulgaria…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories:
scrie un comentariu

0 Comments

Nu sunt comentarii!

Tu poti fi primul care incepe o conversatie.

Scrie un comentariu

Datele tale sunt in siguranta! Adresa ta de email nu va fi publicata. Toate campurile sunt obligatorii.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.