Strategia Microsoft in online, accent pe Bing


noiembrie 10 14:20 2009

Ceea ce aduce Bing in cautarile online este ca ofera raspunsuri la
intrebarile utilizatorilor. Motorul lansat de gigant in acest an este
principalul pariu al Microsoft, alaturi de produsele pe care le are deja in
portofoliu – MSN, Hotmail, Messenger – utilizate de jumatate de miliard de
oameni in fiecare zi.

In acest moment, americanii pregatesc expansiunea Bing pe alte piete, a
declarat Jean-Philippe Courtois, presedintrele Microsoft International,
numarul trei in ierarhia gigantului Microsoft,  dupa Steve Ballmer –
CEO si Kevin Turner – COO…. Citeste tot la corporatenews.ro.

  Categories:
scrie un comentariu

0 Comments

Nu sunt comentarii!

Tu poti fi primul care incepe o conversatie.

Scrie un comentariu

Datele tale sunt in siguranta! Adresa ta de email nu va fi publicata. Toate campurile sunt obligatorii.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.